Interviu Double L (Exclusiv)

Pentru toti cei care vor sa preia interviul pentru siteul/blogul lor, va rugam sa mentionati sursa (La Familia Blog - http://la-familia97.blogspot.com)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fabiano: Salut Double L. Spune-ne pentru inceput - de unde vine numele de Double L ?

Double L: Salutare. Sunt initialele numelui meu.

Fabiano: Nu prea dadeai interviuri, aparitiile TV erau destul de rare, dar totusi un producator de succes ! De ce stai asa "ascuns" ?

Double L: Am mai dat cateva, nu stiu exact la ce publicatii sau televiziuni. Primul Interview din Romania mi l-a luat Brugner acum un an si jumatate la Urban Groove pe atunci la U. Si de atunci nici nu mai stiu la cine am dat si la cine nu, Mtv, Kiss, la ProTv. Oricum fiecare Interview sau emisiune cu oamenii cu care lucrezi si cu care te intelegi bine sunt cele mai tari (Urban Groove si In alte Frecnete cu Raku si Brugner pe greenchannel.ro). Si de fapt nu stau ascuns deloc, doar ca nu sunt cantaret sau dansator sau ce stiu eu ce pentru a fi toata ziua la TV sau in ziare.

Fabiano: Ai studioul in Stuttgart, din cate stiu, Germania. Cum se lucreaza afara si cum se lucreaza la noi, in Romania ?

Double L: Da studioul meu este in Stuttgart si se lucreaza putin altfel la noi insa asta depinde si in ce domeniu muzical se lucreaza. HipHopul din Romania, sau majoritatea productiilor de gen de aici sunt facute hobby like, gen "las' ca e bine". Am lucrat insa si la un alt nivel in Romania unde totul este mai profesional. Din pacate pana acum am vazut doar un singur studio unde ma simteam bine, unde puteam face exact cea ce imi imaginam, la Ines in Bucuresti. Restul sunt Home Studios.

Fabiano: Ai produs ultimele doua albume pentru Puya iar acum ai lucrat si la albumul lui Sisu. Vei mai colabora cu ei ?

Double L: Am produs majoritatea pieselor de pe ultimele doua albume, nu tot, si am facut mixajul si masterul la albumele lui Puya. La Sisu am produs doar o piesa, "Am nevoie de o pastila", si mi-am mai bagat mainile in cateva piese care nu erau lucrate in totalitate sau simteam ca mai lipseste ceva. Si apoi am facut tot mixajul si masterul. Si daca o sa mai colaboram nu stiu, ce stiu este ca o piesa ca "Undeva in balcani" nu voi face, nu ca nu imi place, mie imi place piesa dar nu e ceva ce as putea face eu. Astea sa le faca cei care le fac mai bine.

Fabiano: Cat ai produs din albumul lui Sisu, "Vacanta in Mexic" ?

Double L: "Am nevoie de o pastila" si am mai schimbat la "Ai vrea sa ai", la "Viata mea" si la "Sti ca nu ma faci" unde am si cantat 16 masuri.

Fabiano: Spune-ne ce proiecte mai pregatesti pentru viitor ; pentru ce artisti ?

Double L: Ma consider destul de norocos sa fi lucrat deja cu aproape toti care imi plac din romania, pe albumul lui Cedry2k am produs, pe albumul lui Raku, la Carbon am lucrat. Momentan termin albumul lui Cainele din Cluj. Albumul lui Pachaman intarzie dar inca se mai lucreaza din cand in cand. Am produs cateva piese pentru urmatorul release CTC si am patru piese pe urmatorul album Bitza. Viper a semnat cu Convict si acolo pregatesc doua piese. Pe langa toate astea lucrez cu Ryan Leslie, Swizzie si vechii mei colegi de la The Ignorants din Londra pentru un release Wassabi care il coordinez in totalitate si va fi semnat la publisherul meu Sony Music. Mai urmeaza un proiect personal mai mare despre care voi vorbi la timpul potrivit.

Fabiano: Ce parere ai despre Hip-Hop'ul Romanesc ? A evoluat in ultimul timp din punctul tau de vedere ?

Double L: Nu stiu daca a evoluat sau nu, dar vad ca oricum romanul nu prea agreaza progrese in acest gen de muzica.

Fabiano: Lasand muzica deoparte , te mai ocupi si cu altceva ?

Double L: Momentan incerc sa deschid un studio in Bucuresti unde sa pot lucra ca acasa. Si in curand voi fi tatic, deci am destule pe cap :D

Fabiano: Cum vezi hip-hop'ul peste 5 - 10 ani ? General vorbind.

Double L: Sper sa fie ca acum 1 an, ca acum 3 ani, ca acum 10 ani sau ca acum 15 ani.

Fabiano: Ce se mai aude despre remixul "Undeva-n Balkani" cu Raptile & Viper ?

Double L: E gata remixul, am intarziat ceva pentru ca aveam multe treburi pe cap.

Fabiano: Un mesaj pentru toti ascultatorii hip-hop ...

Double L: Stop hatin, listen music, nu mai fiti incapatanati, open your mind si.... THIS IS LIVIN ! ;-)

Leave a Reply