Alex vorbeste despre video "Din toate florile"

Alex Ceausu, regizorul de la Ador Media, vorbeste despre videclipul piesei “Din toate florile”

"De cand m-am intalnit prima data cu Sisu, ne-am inteles perfect. Amandoi vedem cam cu aceiasi ochi lumea si ne exprimam prin metafore. Cand am pus la cale clipul ne-am completat unul pe altul, el venea cu o idee, eu cu alta si tot asa.. O cascada, nu ne mai opream pur si simplu si cum piesa e plina de metafore m-a lasat sa ma joc la maxim cu imaginile.

Pentru campul de maci a fost un adevarat “casting”. Am contactat toti prietenii, cunostiintele, rudele etc. Care pleca la drum avea sarcina sa se uite dupa un camp plin cu maci rosii. Am gasit 5 campuri intr-un final, in directii total opuse si la ceva distanta de Bucuresti, le-am vizitat pe toate si “castigatorul” a fost cel din clip, un camp aproape de Targoviste. Filmarile in campul cu maci au avut loc prin primavara, altfel am fi pierdut macii. Ce se intampla acolo e cheia clipului. E o intreaga viata care se deruleaza, cu bune si cu rele la care, asa cum mi-a spus si Sisu, dupa ce a vazut prima data clipul, parca si natura a contribuit cu ce a avut mai bun, pentru ca in timpul filmarilor am avut ploaie, ceata, nori negrii, soare, cer senin si in plus undeva in departare 2 copaci mari, adanc inradacinati care completau perfect povestea.

A doua zi de filmare a fost la sfarsitul lui iulie intr-o casa de senzatie si o sa vedeti in clip ceva senzational, neregizat dar nu neintampator - undeva pe un perete statea scris ceva real din viata lui Sisu. Nu o sa va spun ce, va las sa descoperiti singuri."

Videoclipul piesei "Din toate florile din lume" o sa apara in maxim doua luni.

Leave a Reply