La multi ani Puya !


Pe data de 22 iulie s-a nascut mezinul familiei Gardescu - Dragos aka Puya. Artistul implineste miercuri,22 iulie 2009, 30 de ani. La varsta de 17 ani Puya a semnat primul contract cu o casa de discuri. ' La primul concert am intrat pe scena, mi-am pus sapca pe ochi si am inceput sa cant fara sa ma uit la nimeni din sala, daca ma uitam, sigur ma incurcam cu versurile! ' a declarat Puya in legatura cu primul sau concert. Membru al trupei La Familia din 1994 alaturi de Sisu, 2009 reprezinta pentru Puya cel mai reusit an din cariera solo. Noul lui album, 'Romanisme' este pe primul loc in top la capitolul vanzari, iar piesa care promoveaza albumul, 'Undeva-n Balkani' ocupa si acum primele locuri in topurile TV si este difuzata pe toate radiourile. De asemenea, Puya face cu greu fata la numarul mare de concerte. Ii uram un calduros "LA MULTI ANI!"


Amer1knu': " Un sincer 'La multi ani!' pentru Puya si sa aibe parte de tot ce isi doreste! "
Sisu: " La multi ani, sa fie fericit si sanatos. Il astept sa ma cinsteasca "
Cabron: " La multi ani pentru fratele meu Puya. Sa traiasca "
Mario - Robert: " La multi ani si sa ne traiasca inca 100 de ani "
Fabiano: " La multi ani Puya si toate cele bune. Respect pentru tot ce a facut si face in continuare "
George Hora: " Un sincer La multi ani si mult succes in continuare pe plan muzical. E o placere sa colaborezi cu Puya. La multi ani ! "
Luchian: " La multi ani si tot ce isi doreste. Respect "
Mirelinho: " La multi ani, la multi bani, la cat mai multe hituri si cat mai multe curve! Sa fii sanatos! "
Buzdugan & Morar: " La mulZZZZi ani !! Si sa asculte in continuare Radio Zu !! "

3 Responses so far.

  1. Deea says:

    superbb il adooorr..:x``..As da orice sa`l intalnesc..Decii pur si simplu e cel mai dulce barbtat..::X..Te iubescc!`!!:x...Si succes pe plan muzical...

  2. Anonim says:

    vaii:X

    eu`s nascuta pe 21 iuliee:X:X:


    de acord cu deea:X

    chiar mi`as dori sa il vad:>

  3. Next says:

    hehe...si eu is nascut tot pe 21 iulie

Leave a Reply